ofredad.blogg.se

Jag är ett skolboksexempel av ett barn uppvuxet i en dysfunktionell familj präglad av alkoholmissbruk. Trots att mitt enda mål i livet var att inte gifta mig med en man som påminde om min pappa, var det precis vad jag gjorde. Psykisk misshandel, hot och utpressning blandades med gömda spritflaskor, rattfylleri och lögner i mitt eget äktenskap. Hösten 2013, efter att min make sagt att han skulle döda mig, bestämde jag mig slutligen för att lämna honom. Jag trodde att skilsmässan var min nyckel till frihet, men jag har insett att kampen är betydligt längre än så…

Bloggen lever!

Publicerad 2015-09-15 21:54:00 i Allmänt,

Men det är väl ungefär det enda jag orkar skriva ikväll... Jag har flyttat, och vilket jobb det är!! Men roligt...

Kommentarer

Postat av: Tips

Publicerad 2015-09-17 12:42:57

Tips om psykopater. De kan tydligen vara narcissistiska...

https://sv.wikipedia.org/wiki/PCL-R

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-26 22:52:24

De är ofta narcisister! Finns överallt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela