ofredad.blogg.se

Jag är ett skolboksexempel av ett barn uppvuxet i en dysfunktionell familj präglad av alkoholmissbruk. Trots att mitt enda mål i livet var att inte gifta mig med en man som påminde om min pappa, var det precis vad jag gjorde. Psykisk misshandel, hot och utpressning blandades med gömda spritflaskor, rattfylleri och lögner i mitt eget äktenskap. Hösten 2013, efter att min make sagt att han skulle döda mig, bestämde jag mig slutligen för att lämna honom. Jag trodde att skilsmässan var min nyckel till frihet, men jag har insett att kampen är betydligt längre än så…

Är så arg....

Publicerad 2014-04-01 17:10:23 i Allmänt,

Vilken fullständig idiot!! Jag brukar försöka vårda mitt språk när jag skriver, men nu finns det inga vackra ord för mina tankar om Honom! Detta hände nyss:

En läkare ringde upp mig och berättade att odlingen de tagit från äldsta dotterns näsa gett växt för 2 olika bakterietyper. Hon skrev därför ut ett e-recept på antibiotika. Eftersom barnen nu är hos pappa ringde jag upp honom för att berätta att han ska hämta ut medicin till henne. Han tryckte bort mitt samtal. Jag ringde därför farmor som också är med barnen. Hon svarade men gav luren till pappa eftersom han var där med henne (och barnen).

-          Stortjejen har fått antibiotika utskrivet för det visade sig på pro…

-          Varför har du inte hämtat ut den då?

-          Men hon ringde ju nu, för 2 minuter sen!

-          Varför ringer du inte mig istället för farmor?!!

-          Men det gjorde jag ju, men du tryckte bort mig!

-          KLICK! Han slängde på.

Är så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han var inte ett dugg intresserad av dotterns hälsa, varför hon fått medicin eller vad det var för prov. Han var bara intresserad av att vara arg på mig, och som vanligt fick barnen (barnet denna gång) komma ikläm! Grrrr Har fått 4 sms sedan dess. 3 arga och sedan det sista där han skriver: ring när du lugnat ner dig, kram.

Kram?! Nej nu ska jag gå ut och gå av mig lite ilska!

Kommentarer

Postat av: joker 388

Publicerad 2022-10-31 01:04:54

I'm impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's both educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head.
The issue is an issue that too few folks are speaking intelligently about.
I am very happy that I found this in my search for something regarding this.

Postat av: MichaelGub

Publicerad 2023-03-18 08:25:48

Is your favorite household item broken or you have noticed that it is not functioning properly? Never delay with the appliance repair because it might lead to serious consequences, sometimes even hazardous to your property like a fire or a leak!
Turn to a trusted appliance service center like Poway Appliance Repair and Installation.

[url=https://appliancerepair-poway.com/blog/samsung-refrigerator-repair-san-diego/]samsung refrigerator repair san diego[/url]

We want to make sure that you can get help with any of your appliances whenever you need it. That’s why, you can place your order 24/7.

Best [url=https://appliancerepair-poway.com/location/appliance-repair-ramona/]appliance repair ramona[/url], [url=https://appliancerepair-poway.com/location/appliance-repair-mira-mesa/]appliance repair mira mesa[/url]

Postat av: CurtisZek

Publicerad 2023-03-27 01:18:35

Our friendly and professional domestic plumbers can fix everything from a leaking sink and a broken tap to a complex central heating and hot water system. [url=https://imageevent.com/davis_zachary_95/plumbers]Blocked toilet clearing![/url]

Postat av: Basilgaini

Publicerad 2023-03-27 05:25:03

Our friendly and professional domestic plumbers can fix everything from a leaking sink and a broken tap to a complex central heating and hot water system. [url=https://community.crssoftware.co.nz/user/willow_morgan_96]Emergency plumbing...[/url]

Postat av: Robertmouck

Publicerad 2023-04-01 15:39:13

isabel_johnson82 - Profil uytkownika - FREESTYLE.pl [url=http://street.freestyle.pl/profil/id,208888/isabeljohnson82.html]Show more![/url]

Postat av: FrankHah

Publicerad 2023-06-04 19:48:15

We provide circuit board repairs and replacements to address electrical issues in your heating system. [url=https://www.tetongravity.com/community/profile/m29c3c/] Leaking dishwashers![/url]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela